dimecres, 5 de juny del 2013

Huertas Claveria i Manuel Martinez

Aquests últims dies he pogut assistir a dos homenatges a dues persones molt arrelades al nostre districte de Sant Martí. Dissabte vaig anar al canvi de nom de la Pl. de Can Felipa que ara passarà a dir-se, Pl. de Josep Maria Huertas Claveria. Com molt bé es van dir als discursos, el mateix Huertas el més segur és que no estigués gaire d’acord amb aquesta placa ja que no creia en els homenatges personals, però jo crec que es completament necessari que aquest escriptor, historiador i sobretot periodista dels carrers, que explicava com ningú el que passava als nostres barris, tingui un punt pel record al seu Poblenou.
Però com molt bé va dir l’alcalde, els homenatges s’haurien de fer en vida, ja que es quan l’interessat els pot gaudir. Per això, aquest dilluns, em vaig vestir de gala per anar al Saló de Cent del nostre Ajuntament, a acompanyar a l’Associació de Veïns de Sant Martí de Provençals (que és el meu barri), i més en concret a Manuel Martínez, el seu President i “alma mater “ des de l’inici d’aquesta important associació; a la cerimònia d’entrega de la Medalla d’Or al Mèrit Cívic. Una medalla ben merescuda i que s’emmarca en les festes de commemoració del 40è aniversari de la fundació d’aquesta associació.

Els dos homenatges son més que merescuts. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada